Monitoruj obciążenia AC/DC, stan zasilania z lądu i generatora lub sprawdzaj akumulatory w mgnieniu oka. Łatwo kontroluj limit prądu wejściowego zasilania z lądu lub włączaj, wyłączaj lub ustawiaj inwerter w tryb ładowania, gdy zostawiasz łódź w doku. Otwórz zdalną konsolę Victron, aby uzyskać pełną kontrolę nad całym systemem. Wszystko za pomocą intuicyjnego i czystego interfejsu.
Nasze ładowarki dbają o Twoje akumulatory na pokładzie. Dzięki MFD możesz mieć szczegółowy wgląd we wszystkie z nich: sprawdzić stan naładowania wielu akumulatorów, procentowy stan naładowania akumulatorów serwisowych, jak również napięcie akumulatorów pomocniczych używanych do rozruchu silnika, dziobowych pędników, wyciągarek, generatora(ów), itp. aby nigdy nie zabrakło Ci niespodziewanie energii.
Z urządzeniem Victron Energy GX zawsze masz doskonałą kontrolę nad systemem zasilania na swojej łodzi, gdziekolwiek jesteś. Po prostu użyj VictronConnect lub portalu Victron Remote Monitoring (VRM), aby natychmiast zobaczyć, jak pracują Twoje (krytyczne) zasilacze. Zmień dowolne ustawienie, aby zoptymalizować system. Śledź alarmy i rozwiązuj problemy zdalnie, samodzielnie lub przez Autoryzowanego Specjalistę Victron, który zawsze chętnie Ci pomoże. Robimy wszystko, aby zapewnić Ci ciągłość pracy. Abyś mógł dalej robić to, co robisz najlepiej.
Zgodność
Zgodne urządzenia Navico:
Zauważ, że ta funkcja działa również na NSS EVO2. Ale tylko w ograniczonym zakresie. I nie jest oficjalnie wspierana, a także nie będzie nowych wydań oprogramowania przez Victron lub Navico, aby naprawić wszelkie problemy, które mogą się pojawić. Innymi słowy, nie jest to wspierana konfiguracja przez Navico, ale konsumenci mogą z niej swobodnie korzystać (jeśli skontaktują się z serwisem Navico lub Victron, nasz zespół powie im, że nie jest to wspierana konfiguracja). Więcej testów i opinii użytkowników będzie musiało pokazać, co działa, a co nie działa na EVO2. Zauważ, że ta funkcja działa również na NSS EVO2. Ale tylko w ograniczonym zakresie. I nie jest oficjalnie wspierana, a także nie będzie nowych wydań oprogramowania przez Victron lub Navico, aby naprawić wszelkie problemy, które mogą się pojawić. Innymi słowy, nie jest to wspierana konfiguracja przez Navico, ale konsumenci mogą z niej swobodnie korzystać (jeśli skontaktują się z serwisem Navico lub Victron, nasz zespół powie im, że nie jest to wspierana konfiguracja). Więcej testów i opinii użytkowników będzie musiało pokazać, co działa, a co nie działa na EVO2.
W tej chwili nie jest możliwe sterowanie Victron MFD App w inny sposób niż przez ekran dotykowy.
Oznacza to, że nie można używać
- Lokalnych elementów sterujących, tj. przycisków WheelKey i klawiszy strzałek
- Simrad OP50
- B&G ZC2
Ze strony Victron, wszystkie urządzenia GX (Cerbo GX, CCGX, Venus GX, itd.) mogą być używane i są kompatybilne. Szczegóły dotyczące szczegółowej kompatybilności produktów w odniesieniu do inwerterów/ładowarek i innych komponentów znajdują się w
głównym rozdziale Marine MFD App w podręczniku GX.